Mircan Bebeğiniz genel ruh hali mutluysa, açlık belirtileri sergilemiyorsa mama vermenize hiç gerek yok. Doyuyordur. Biz de aynı durumdayız. 3. Ay kontrolünde kilosu 200 gram kadar eksik çıktı. Doktor, bebek ve anne mutluysa mamaya başla diyemem sadece daha sık emzir dedi. 2 saatte 1 iki meme olarak besliyorum artik. Kilo alışı hızlandı. Persentile göre bizimki de alt sinirlarda ama genetik yapıyla da alakalı olabilir bu. Önemli olan bebeğinizin gelişim basamaklarının iyi olması.