Sibel_ismet Karpuzreceli bizde de 2 ay sürdü sarılık ama doktorumuz göz muayenesi önermedi şarkının seviyesi 16-dı
Karpuzreceli @Sibel_ismet Taze1mom 1 yasında olmalı normalınde dıyorlar ama benım doktorda ben gibi pimpirikli uzamış sarılıkta geçirdiğimiz için temkinli olalım yapmakta fayda var dedi aklımızda kalmasın diye yaptırdı
Nurkara21 Ahimess bize doktorumuz 12. Ayda baktıralım dedi onu bekliyorum bende sizde niye bu kadar erken yorumlara baktığımda acaba geçmi kaldım ya🤔
Ahimess Nurkara21 bilmiyorum ki 6. Aydan sonra dedi doktor bana daha da erken yaptıranlar var bende geç kaldığımı düşündüm siz gibi
Ahimess Taze1mom bana doktor demedi belki o da bir yaşını bekliyordur ya da zamanı gelince söyleyecektir. Ebe söylemişti 3. Ayında göz muayenesi yaptır diye
Taze1mom Ahimess hmm ben sağlık ocağına gitmiyorum aşılarımız hastanede oluyor o yüzden bilmiyorum demekki
demet1708 Ben de oğlumu 3. Ayında göz muayenesine götürdüm 5er dk arayla 3 kez damla damlatıldı iki gözünede ve öyle bakıldı katarakt var mı görmesi filan nasıl bi problem var mı diye bakıldı şükür herşeyi iyi çıktı
Nurkara21 Ama zaten bir anormalik olsa biz farkkederdik heralde bi sıkıntı yok gibi benimfe bebeğim enfeksiyondan bir hafta yattı antibiyotik tedavisi gördük ama bilemedim
Ahimess Nurkara21 benim de yok şimdiye kadar çok şükür çapak akma vs olmadı beni de takip ediyor ama baktırmak en iyisi ☺️