Ben de yaptım aynı hatayı. Bebekler küçükken tırnakla et neredeyse yapışık oluyor, acele edip kestim ve baş parmağınin ucu kanadı resmen, hala düşününce aşırı suçlanıyorum. Cok ağlamıştım ben de o gün, anneliği hak edip etmedigime kadar da sorgulamıştım. Oluyor ne yazık ki böyle şeyler…