Tecrübesizlik ne zormuş. Evimiz 22/23 derece arası. Kızımın üzerinde kolsuz çitcitli body, uzun kollu citcitli,ayakli pjama ve yelek vardi. Sicak geldi bi ölçtüm atesi 37.2. Telas yaptim biraz. Sorum şu ki bu sicaklikta sizler nasil giydiriyorsunuz ? Benmi fazla giydiriyorum ?