KahramanAnne Kızlar oğlumun ateşi vardı calpol verdim bir çay kaşığı 1 dakika içinde kustu. Şimdi tekrar mı vermeliyim yoksa bekleyim mi
Baldantatli İlaca basvurmadan ince hafif ilik auda dus aldirin hafif ince giydirim 1 saat bekleyin dusmediyse kasik araligina ve eklem yerlerine sirkeli sulu bez koyun tekrar ilac vermeyin bekleyin simdilik
KahramanAnne Baldantatli çok kusmadı zaten az kustu sade ıslak bez ile uyguluyorum dediğini çok teşekkürler
Baldantatli Buyuklerde ki mantik kucuklerdede var fazla ilac kullanimi ilerde bagisiklik sagliyor ve etki etmiyor ayrica kac aylik bilmiyorum emzir ve su ver
KahramanAnne Baldantatli 2 aylık henüz. Bugün 2. Ay aşısı vardı sabah olduk bu saate kadar bekledim 37.5 görünce verdim. Ama 1 dakika içinde az bir şekilde kustu . Acaba kana karışmışmıdır ateşi yükselir mi yoksa
Mircan KahramanAnne sen yine takip et canım ama bizde 37.7 gördük daha fazla çıkmadı çıkacağını da düşünmüyorum
Baldantatli 38,2 ye kadar endise etmeyin ustunu ortmeeyin kalin giydirmeyin dus aldirin ama.emzirimn sik sik önemli vücudu su kaybetmesin
KahramanAnne Baldantatli emmiyor ki asla istemiyor mama meme gidiyoruz mama da istemiyor meme de istemiyor çay kaşığı ile su veriyorum çok az . Şimdi ilacı içip içmediğini yani işe yaradımı yaramadımı onu da bilmiyorum bekliyorum öyle😔😔😔
Baldantatli KahramanAnne yarim saate.bi olcun atesini stres yaomayin su verin onemli emse iyide zorlamayin sagin verin su niyetine cay kasigi ile fayda faydadir