5.aya girmek üzere bebeğim ve yaklaşık 1 aydır mamasını 4 saatte bir veriyorum. Bebeğim 1-1,5 aydır iştahsız, 3 saatte bir verdiğimde mümkün değil içmiyordu bu yüzden 4 saate çıkardım.İlk başta 150 cc verdim, şimdilerde 180 cc hazırlıyorum bazen hepsini içiyor bazen 100 cc -90 cc filan içip bırakıyor. Yani 4 saate çıkardığım halde zoraki içiyor :(
Kilo alımını etkileyeceğini düşünmüyorum sonuç itibariyle 4 saatte de olsa öğün atlamadıktan sonra bir sorun teşkil etmez sanki..