Anneler bebeğim 1.5 aylık acıktıgında uyanıyor geceleri ama gazıbı cıkartmadan yatırmıyorum zaten yatırsam da ıhh mıhh dir gazı oldugunu belli ediyor sırtıma alıp sıvazlıyorum fazlası cıkıyor vs vs ama sonrada uykusu acılıyor tas bidaha karnı acıkana kdar uyumuyor. Her sabaha karsı 5 te aynı sorun ne yapmalıyım bilmiyorummm🥺🥺🤭🤭🤭