Kızım dün ilk dişini patlattı bu gün ateşi hep 38 de ağrı kesici veriyorum 6 saate bir en son 4 te verdim indi şimdi tekrar yine çıktı soydum hava soğuk zıbımla tek kaldı diş olunca ateşi bu kadar çıkması normal mi yoksa başka bişey mi işaret ediyor.?tecrübeli anneler yardım kızım 9 aylık