Hanımlar bebeğimi kalça ve göz testine gördüm ve bana sol böreğinde büyüme olduğunu söyledi bi ay sonra bidaha gidiçem . Cevremde çoğu kişi sünnet olursa düzelir diordu idrarını yapamadığı için şişmiş olabilir dediler bi ayı bekliçem siz ne düşünüyorsunuz bu durumda öyle bişey varmı henüz iki aylık daha