2 kere 10 gun verildi kizlar pes peşe. Buyuk ihtimal 2 kere yakalandim. Normalde karantinam dun bitti fakat psikolojisini atamiyorum kafamdan. Ya tekrar ogluma veya baska birine gecerse diye korkuyorum. 10 günden sonra tekrar teste gerek yok yapmiyoruz dediler. Ama hala maskemi cikaramadim. Cok.hafif bi öksürüğüm kaldi sadece. cok agir atllattim bu sureci yasanlar normal hayatiniza hemen donebildiniz mi birine bulasiniz oldumu 10 gunden sonraki donemde😔