Merhabalar kızlar,
Ada 12 ay 7 günlük ama hiç niyeti yok yürümeye biz dik bir şekilde ayakta tutmadığımız sürece desteksiz sabit ayakta kalmak dahi istemiyor. Sıralama var biz zorlayınca sabit ayaktada durıyor ama hrp emeklemeye yöneliyor. Sizlerin bebişler en geç ne zaman yürümeye başladılar acaba?