Elifyor Merhaba anneler 1 aydan fazladır diş ağrısı çekiyorum bugün gittim doktora antibiyotik verdi emziriyorum bebeğim 11 aylık bebeğin büyümüş normal antibiyotik yazıyorum dedi ilacın prospektüsüde de emziriyorsanız ilaç anne sütüne geçtiğinden emzirmeyi kesiniz yazıyor. Doktor bunu bile bile bu ilacı vermemiştir herhalde dimi bir an tereddüt ettim kullanmam da gerekiyor çok kötüyüm çünkü ama bebeğim için zararlıysa çekerim ağrıyı. Şimdi ben hangisine güvenip hareket etmeliyim doktora mı ilaç prospektüsüne mi 😔😔
Melo4 Elifyor merhaba ilacı kullandınız mı acaba , bir buçuk senedir ağrısını çekiyorum dişimin artık dayanamayacak haldeyim ağrıdan bebeğime bakamıyorum. Aynı ilacı yazdı bugün doktor , kullanıp kullanmamakta çok kararsızım.
EbruArden3 Doğum sonrası kadin dogum doktoru bana cec antibiyotik yazdı propektuste emziriyorsaniz kullanmayiniz vs gibi bir şey yazıyordu. Aradım doktoru propektuse en ufak bir olası durumu yazmak zorundalar dedi. Kullandım şükür birşey olmadı