linakubra Merhaba bayanlar, bebeğim 9 aylıklı Zamana kadar hep emdi, ama şu an emmiyor günde 1 yada 2 kez emiyor:( memeye yaklaşınca ağlamaya başlıyor. Diş çıkarıyor bu arada. Neden böyle yapıyor bu durum da ne yapmalıyım :(
iyikianneyim61 linakubra bizde 9 bucuk ayligiz bizde bi donem oyleydik beni hic almamaya basladi dedim herhwlde bırakacak okadat çok üzülüyordum ki gunduz agzina surmuyodu agliyordu felan derken kendi kendiligine emmeue başladı suan memeci oldu yani demem o ki bi donem oyle oluyolar üzülmeyin zaten alacagini almis sizden stres yapmayin ben yapmamaya başladıktan sonra emmeye basladi bende ustelemedim emmeyince.
Feride10 linakubra dis cikarma doneminde oyle yapiyolar canim. Benim bebegiminde bu aralar azi disi cikiyor, normalde asiri meme bagimlisi bi bebek ama emmek istemiyor bu gunlerde. Asla reddetmedigi seyleri bile yemiyor. Biraz sabret bence memeyi teklif etmeye devam et, insallah bi haftaya kalmaz duzelir
UmutEfe Çok zor bi dönem bizde atlattık eğer bişeyden stres yaptıysan ondan olmuş olabilir tekrar yakınlık kurmaya çalış biz ikimizde soyunup kucak kucağa oturuyorduk şimdi daha iyi birde ben vitamin kullanmaya başladım süt artsın diye
Elifasyaa UmutEfe Canım merhaba benim bebeğimde çok az emiyor yemek yemek istiyor sütüm çok azaldo siz ne kullanıyorsunuz faydası oldumu
UmutEfe Elifasyaa ayyy kusura bakmayın ben unutmuşum yazdığımı bildirimleri de görmedim. Solgar brewers vitamin b 12 kullandım. Walla bende çok aşırı bir artış olmadı buara yine çok emmiyor artık kendi haline bıraktım ben de. Ama mümkün oldukça sağıp mamalarına koyuyorum