Anneler oğlum 3 ay 7 günlük, 1 hatta 1.5 aydır kucağımda meme emmiyor,yatarak emiyor ama şimdi yatarak gündüzleri de emmiyor anca 5 dkka ama gece hep emiyor yatarak,kucağımda da çok nadir aşırı acıktıysa emiyor yine 5 dk felan sonra ağlamaya başlıyor. gündüzleride uzanarak emzirmeye çalışıyorum çok aç elini emiyor öperken ağzını açıyor elimizi şlap diye emiyor ama memeyi veriyim krize giriyor neden böyle ya sinirlerim alt üst oldu gerçekten çok üzülüyorum geriliyorum kilosu da iyi yani 7.800 kiloydu geçen hafta niye böyle oldu bu çocuk böyle giderse sütüm de gidicek diye korkuyorum. Böyle bişey başına gelen varsa nasıl bi yol izlediniz nolur bi yol gösterin🙏🏻