Cansubbk ben kullandım ama çok kötü sızdırma , pişik herşey var. Onca insan nasıl kullanıyor anlamadım. Üstüne kremli ve kötü kokuyor. Paketi bitirmeden çöpe attım. A101 in sofia sını kullanıyorum çok uzun zamandır. Çok memnunum. Bence uygun fiyatlı en iyi bez. Molfix ya da sleepy den hiç bi farkı yok