Kardelenalp benim oğlum da 3 aylık olucak gece birkaç kez uyanıyor ama asıl kalkış 6-7 . Uyuma saatini ileri aldım yine değilmedi. Sabahları ağlıyordum geri uyutmaya çabalıyordum yıpranıyordum sonra dedim bu cocugun kalkma saatı bu kabullen 😂 bir aydır alıştım artık o saate kalkıyorum emzir altını değiştir üstünü değiştir sonra kahvaltımı yapıyorum oyun oynuyorum onunla vs öyle zaman geçiyor. Sonra uyudugunda bende hemen onunla uyuyorum. Ama yalan değil öğlene kadar kesıntısız uyumayı çooook özledim😅🙏🏼