Yesimzynp Kızlar 38 günlük oldum affedersiniz vajinama dokununca ve bastırınca ağrıyor sizinde oluyor mu? kesi yerim hala hissiz dokununca agrı hissetmiyorum 😒
Yesimzynp Aslmra80 Off sorma canım çekiliyor olduğum yerde kalıyorum bazen benim ikinci sezeryan ilkinde böyle olmamıştı 😒
Aslmra80 Yesimzynp bizde 31 günlüğüz ölüyorum o kramplar dan ilk gebeliğim birde hayatımda hiç kabız olmadım bunda oldum
Aslmra80 Yesimzynp hiç sorma daha ben hayatımda kabızlık bilmezdim şimdi sürekli kabızım korkuyorum artık lavaboya gitmekten birde kanıyor çok pis canım
Yesimzynp ilknur_acr94 Bana birşey demedi canım yara yerinden akıntı yeşil yada sarı olursa gel dedi o kadar