Merhaba sevgili anneler ,gazlı kolik 24 günlük bebeğim ikinmaktan mosmor olan evladım 😪
Grip gibiyim ve karnimda felaket bir sancı var iki gündür. Ateşim maximum 38 i gördü ,ama çok halsizim bitkinim,farkettigimden beri de maske ile emziriyorum ,dünden beri kızımda da aşırı karın agrisi ve huysuzluk var ,doktoru ile görüştüm,gaz ilacını gripe water momys bliss olarak değiştirdi
Hafif geçen bir gribim var ama bebeğime bulaşmış mıdır 😔 varmı bebeği grip olan nasıl atlatiyorlar