Alminam Kızlar kızımn böbreğinde büyüme vardı büyüme azalmış ama kum var. Doktor hiçbirşey yapamayiz bekleyecez dedi. Kendi dökermis Ama kızım idrarini yaparken acı cekiyor .bu durumla karşılaşan var mı?
Zeynepeymen Alminam bende değil ama arkadasımın bebeğinde vardı kum dökuyordu cogu zaman cıglık cıglıga kalıyordu ama kendılınden düzelmişti inş sizinkide düzelir.devam ederse doktora göturmeyi ıhmal etmeyın gecms olsn
Sarella Alminam benim ilk bebeğimde vardı 4-5 aylıktı sanırsam kum vardı böbreklerinde mümküns sıcak tutun ayaklarını karnını birde bol bol emzirin ve bol su verin bizim 1 hafta sonrası döktü kumları korkulacak bi durum değil allah şifa versin 💐
Cinarege_ Sarella nasıldı acaba buyuk mu nasıl anladnz ne renkti sanrm benm bebegnde kum döküyor iltihap vardı doktor kesed kum var ddi igne oldk yne cis yaprken cıldırdı bi kac kez
Sarella Cinarege_ doktorumuz bol bol emzirin dedi ve su verdin kaynatılmış bol su Küçük kum taneleri kakasıyla beraber görmüştüm küçük sert şeyler di açık kahve rengiydi Sonra geçti bidaha olmadı zaten