berkusbalii cok iyi anlıyorum bende lohusalıgımın basında olunca bitiktim resmen agladım ilk duyunca aynı sizin gibi uyuyamadım kac gece zaten en cok psikolojik olarak insanı bititriyor. Cocuguma gececek mi nolcak kotulesecek miyim yarın nası olcam ya kotu olursam bebegım nolcak bu fikirler cok zor . Birkaç gün cekiyosun bu sıkıntıyı tabi bir taraftan virüsün verdiği fızıksel sıkıntıda oluyor derken bırkac gun sonra bakıyosun kotulesmiyosun o zamn rahatlıyorsun fiZiksel sıkıntıya katlanıyosun zaten daha da kotulesmıcegnı bılıyosun. Ama korkmayın inanın cok daha kotusunu yasadım uyuyamadım neler cektım ama gerek yokmuş. Güçlü kalmak için bol yiyin için kendinize bakın goreceksınız hıc tasaya gerek yokmus diye.