Ozge-omer Kayramirza54 10 güne kadar geçeceğim şuan 5 ay 20 günlük bence tam 6 ayına girsin öyle geçin derim mama numarası artınca bileşenleri ve içindekiler de farklılaşıyor. 10 gün İçinde çok şey değişebiliyor ❤️
[silindi] Ben rahat etsin diye 3 aylikken gectim Ama zaten bezin üstünde kilo araligi yaziyor bebegin kilosuna göre gecebilirsnz
Kayramirza54 [silindi] 3 aylıkken mi geçtiniz ? Cnm mama demiştim ben sen bezle karıştırdın sen sanırım
Ozge-omer Kayramirza54 anladım biz 2 aylıkken SMA mamadan Bebelac a geçtik halen devam ediyoruz bakalım 2 numara mamaları sevecekler mi 🥳
Kayramirza54 Ozge-omer bende bu zamana kadar sma kullandım az önce bebelac gold verdim ilk bakalım inşallah severler bi rahatsızlık yapmaz gaz kabızlık vs gibi 🤲🤲☺️