EzoAlvina bizim sağlık ocağıda aynını demişti canım 9. Ay aşısından veyahut 1. Yaş aşısından da 1 er ay ilerid eolsun diye ama doktorum 9. Ay aşısından sonra 10 gün sonra menenjitin ilk dozunu yaptırmıştı yapmıştı daha doğrusu sıkıntı olurmu hocam falan dedim hayır 10 gün yeterli demişti 😕🤷🏻♀️ Genelde sağlık ocağı kendi aşılarıyla çakışmasını istemiyor ama doktordan doktorada fark ediyor demekki sneinkide öyle yapmış sıkıntı olmaz canım korkma yalnız bende bi sorun var bende 2. Dozunu atladım yaptıramadım virüstü pandemiydi hasta eye gidemediğimiz döneme denk geldi 😒 halbuki ilk dozdan 2 ay sonrada yapılması gerekiyormuş 2. Dozunun pekiştirme doz olduğu için atlanmaması lazımmış sen sen ol dozları geciktirme ben şimdi en kısa zamanda gidicem tekrar doktora bakalım kaldığım yerden mi devam ettirecek baştan mı bilmiyorum 😕