Dün gece yaptırdığım testim bugün pozitif çıktı. Siperlik içine çift maske takmamıza, eldivensiz durmamamıza, dezenfektan,kolonya ne yanımızdan ne evimizden ne arabamızdan eksik etmemize, kalabalık ortamda maske indirmemize, dışarıdan eve geldiğimiz zaman çamaşırları direkt makinaya atmamıza, eşim işten geldikten sonra direkt duşa gitmesine, ellerimizi sürekli yıkamamıza rağmen bu illet geldi eşimi ve beni buldu. Ankaradan Sakaryaya ailelerimizi ziyarete geldiğimiz de test yaptırdık üstelik. Bebeğim için teste gerek yok dediler ilçe sağlıktan gelmelerini bekliyoruz. Giray daha 3 ay 7 günlük, çok küçük. Beni emmiyor diye ilk defa sevindim bugün. Ben biraz ağır geçiriyorum, nefes yetersizliği, öksürük, kemik ağrıları, baş ağrısı, burun akıntısı, ishal… ama bebeğime kendim bakmak istiyorum. Bu süreci çocuğumla nasıl geçirebiliirim? Doktor 3 maske ve eldivenle çocuğun ihtiyaçlarını karşılayabileceğimi söyledi aslında. Fakat bu kötü tecrübeyi edinmiş anneler varsa bilgilerine ilgilerine talibim. Sağlıklı günler🤲🏼