Emzirirken östorojen düşüklüğü yaşayan varmı? 40ımda düşük çıkmıştı normal demişti doktorum 18 aylık oldu kızım hala emziriyorum. geçen hafta verdim smear yine düşük çıkmış. Yaşayan varsa tedavi uygulandımı ne yapmak lazım. Yarın doktorumla görüşeceğim ama biraz endişelendim açıkçası