ilkey27 Kızlar geçen ay ilk defa regl oldum ama bu ay olmadım daha bir haftafir belim ağrıyor bugün kasıklarım belim kuyruk sokumum ağrıyor ama ne regl oldum ne bir şey 4 günde gecikti neden böyle oldum anlamadım
ilkey27 Papatyaseverrrr korunuyorduk hep hamile kalmam isimdir umarım 1 buçuk yıldır hasta olmayınca adet belirtisiji unutmuşum herhalde
Papatyaseverrrr ilkey27 adet belirtisidir o zaman cunku adet olmadan 1 hafta oncesjnden baslar senin bu soyledigin belirtiler bende kahverengi lekelenme beklemis kan demek adetinin sokulmesi icin sogam suyu icebilirsin ise yaradigini soyluyorlar