Anneler merhaba, özellikle bu konu hakkında bilgisi olan annelerden bilgi ve öneri rica ediyorum!
Oğlum 11.ayını dolduralı 8 gün oldu. Yemek gördüğünde heyecanlanan bebeğim şimdi özellikle sabah ve akşam yemeklerinde sıkıntı çıkartıyor az bir seyler yiyor. Ağlıyor tabağa vurıyor. Eline versem bile yemiyor. Doymadı süt veriyim yapmak istemiyorum açıkcası. Neler yapmak lazım bu süreç geçer mi? Bir dönem mi? Anne sütü 10. ayda bitti. Mama içiyor, Önerilerinizi bekliyorum çok üzülmeye başladım.Mama içiyor aksam üstü gece bir beslenme yapıyorum kendi istiyor. Birde aksam yatarken muhakkak veriyorum.