Bende kullanıyorduk 5 ay 8 günlüğüz 4 aylıkken kullanmayı bıraktık günde 3 damla veriyordum afedersin çocuğun poposu durmuyordu mısır patlağı gibi baktım artık kendi gazını çıkartıyor agizdanda popodanda gerek duymadigim için bıraktım ama çok faydalı kardeşimde oğluna kullandı o çok gazliydi tavsiye ederim