yunikorn ben 2yıl önce orda çalışıyordum Engin hocanın randevuları haftalar önceden dolardı. Bugün 3.5 aylık kızımı götürdüm ilk kez biz çok memnun kaldık daha biz şöyle böyle şeyler yapıyo normal mi demeden kendi anlattı dakikalarca şunları yapar normal bu dönemde bunlar olur vs gibi 😊 kilo boy, sırt göğüs dinleme, göz kontrolü boğaz kontrolü onları da yaptı tabiki. Ve çok sevimli bir doktor tavsiye 👌🏻💋