Kiziim 5 yaşında ve yeni yeni düzeldi bu yapışıklık. Tecrübelerime göre bunun en büyük sebebi o bölgeyi silmek. Krem asla kullanmadık. Bir.kere doktor kulak copuyle açtı. Hergun kontrol ettim, çiş yapsa bile silmedim hiçbir şekilde hep yıkadım. Günde 2 kez iç çamaşırini değiştirdim ki hala da yapıyorum bunlari. Sürekli tekrarlayan bişey ama ileri boyutta olmadığı sürece zararı yok.