Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 aya girdi ve bu süreçte ek gıda dönemi beni çok zorladı hala daha ağzına bi lokma almıyor ağlıyor sadece meme ve mamayı da zorla vermek zorunda kalıyorum sütüm azaldığı için aranızda böyle bi durumla karşılaşan anne varsa tavsiyelerini merak ediyorum resmen ağzına zorla yemek veriyorum 2 dışarı atar bi zorla ağlayarak yutar bu durumdan ne zaman vazgeçer yada böyle mi gider kafam çok karışık .??