RUbebeklerim benimde bu aralar sol gögsümde süt azaldı yine zorla veriyordum o tarafı ama dünden beri belli de zaten diğerine göre çok yumuşak .emzirmediğimde sert olur normalde anladım sütün azaldığını,kızımda zaten iki çekiyor bırakıyordu ama diğerini sorunsuz emiyor. Bir ara da böyle olmuştu hemşire tembelleştirme sürekli ver dedi düzelmişti ama niye yine azalıyor anlamıyorum ki pekmezli su helva falan tüketiyorum da anlamadım gitti benim kızımda 4 aylık