Koalammm Ne marka önerirsiniz birkaç gündür ihlas marka üzerine yoğunlaştım gidip mağazayla da konuştum. Biri dijital, pompalı pompasız olmak üzere 3 çeşit varmış ellerinde. Hangisini almalı? Almaya karar verirken hangi özellikleri göz önünde bulundurulmali ? 🎈
Defne_cicegim Koalammm annemler water box kullanıyor 1 senedir mukemmel bi marka ve suyun tadı mis gibi 🤗
MuhammedAmine Koalammm Ben ihlas kullanıyorum 1 sene oldu alalı . Aura plus cebilion adı . 3 sene garantisi var dı 2 sene de hediye , 5 sene garantili . Çok çok memnunum . Suyun tadı çok güzel , çevrem de beğeniyor . Annem , eltim de aldı benden sonra
EmelMina Koalammm Marka Aquamina model Digital kullanıyorum. Ekranda herşeyi görüyorum. Markadan ve modelden memnunum..
vuslat1108 @Ko Koalammm bizde ihlas kullanıyoruz tabikide dijital olan iyiisi ama hangisini alırsanız su kalitesi aynı olacaktır dijital olanda bakım zamanı geldiğinde falan uyarı veriyor sanırım. Amaa şöyleki bakım zakani gelince digerindede analrsiniz çünkü suyun tadı değişiyor hemen fark ediliyor😂
Koalammm EmelMina Ekranda ne var mesela ben tam konuşamadım mağazayla oğlum durmadigi için ama aklımdan kalann bir cümleleri oldu 😂 Cihazın kireçlenme veya arıza durumlarında ekranda gösterge oluyormuş
EmelMina Koalammm Saflık derecesi örn ideali 22 ‘ye kadar ancak 60 ‘a kadar yolu var. sonrası arıza demek kenarlarda filtre temizlik seviyesi mevcut şarj gibi düşünün. Zamanla kademeli olarak gösterge iniyor yeşil sarı kırmızı şeklinde. Kırmızıya düşünce renk filtre değişim zamanı gelmiş demektir. Ayrıc su deposunun doluluğunu gösterir işaret mevcut. Depo azaldığında su arıtırken arıtma işi olduğuna dair yine işaret mevcut..
Koalammm EmelMina Teşekkür ederim filtre değişim süresi diğerlerine göre daha uzun olunca eşim dijital olanı alalım dedi şimdi kurulum için bekliyoruz 😅
Koalammm vuslat1108 Evet benim için de fark etmiyordu pompalı olanda olurdu hatta eşimde öyle demisti dün ama filtre değişimi dijitalde senede bir oluyormuş o sebepten eşim kararını değiştirdi dijital aldık artık. 🤗
vuslat1108 Koalammm gidince annemlerde su sıkıntısı yaşıyoruz diye onlarada cihaz hediye ettik annemlerde suyu içen tüm akrabalar aaritma cihazı aldı😂😂 suyun içimi çok yumuşak hazır suyun tadı dahi kötü geliyor artıma suyuna alıştığımız icin
Koalammm vuslat1108 Geldiğim yerde suyu kana kana içerdik çok lezzetliydi buranın suyu berbat bir durumda damacana almaktan da yorulduk artik. Bakalım ilk defa kullanacağız hep övüyorlar bir de denemek lazım tabiki 🤩
EmelMina Koalammm Aynen senede 1 olur değişim. hayırlı olsun güle güle kullanın.. Bu arada arıtma cihazları minarellerin çoğunu öldürüyor bu sebeple ayrı bir aparat var 75 TL civarı. Biz almayı düşünüyoruz Onunla minarel eksikliğini de gidereceğiz inşallah. Bilginiz olsun sizin de..
vuslat1108 Koalammm en doğru karar zaten suya para veriyorsun bari muskuktan aksın damacana falan uğraş 😂
Koalammm vuslat1108 Evet değil mi çok mantıksızdi hem damacana hemde su parası ödemek 😅Çok teşekkür ederim hepimize güzellikler nasip etsin rabbim 🙏🏻♥️
Koalammm EmelMina Çok teşekkür ederim çok sağolun🙈Birkaç saat önce kurulumu için bizim aldığımız cihazın içinde o bahsettiğiniz mineral filtresi varmış inşallah sizde bir an önce takabilrsiniz o filtreden 🙏🏻🥰