Morcivert061 Mom14 canım piyasa artık çok karıstı arttıkça artıyor. Eskiden 40a satılmauanşat şimdi 60 70e gidiyor. O yuzden eşim iyi araştırması lazım modelden ziyade km falan bakmanız lazm
Minikuzu Mom14 çok fazla araç alıp satıyorum ve şu an maalesef 70 bine temiz araba bulmak çok zor. Km ve kaza durumuna bak birkaç parça boyadan birşey olmaz. Kaput ve tavan boyasız olmalı iyice araştırın araba işi sabır ister
Maviyemeftun Mom14 benim almaya karar verdiğim araba 70 di şimdi 150 istiyor bekliyorum düşmesini biraz o yüzden. Piyasa karışık inşallah gönlünüze göre bişey bulursunuz
_yaseminturann Mom14 aynen kuzum bizde arayıs içindeyiz 70/80 arası ama aynı anlattığınız gibi sorunlu hep🤦🏻♀️
Mom14 Minikuzu bizde araba alıp satma işindeyiz bakıyoruz ama temiz araç bulamıyoruz şuan işte ford focus bulduk tertemiz 68.750 tlye indirmeye çalısıyorz bakalm 2. Sahibi olcaz biz
Minikuzu ozlemikka Fiat araba kullandım punto model egea da fiyatına göre çok iyi sıfırı 120 bin civarı olsa gerek. İkinci eli daha uygun olur Fiat parçası ucuz
Minikuzu ozlemikka ikinci el fiyatı artmış 30 40 bin verip sıfırın almak faha mantıklı bence uzun vadede düşünüyorsanız kesinlikle sıfır alın