RumeysaGuzel Kızlar hediye geldi . Bebeğim büyüdü fazla var elimde 2 numaraya gecer o zamana kadar Adanadayim 95 tl ye veriyorum açılmamış .
Rrraaaiiinnn Ben mama almayacağım büyüdü oglum mama kullanmıyoruz artikn post üstte kalsın diye yazıyorum ins bi an once satılır 😇🙈😁🙏
RumeysaGuzel Rrraaaiiinnn çok teşekkür ediyorum gerçekten saolun satılmasını çok istiyorum bebegimin baska ihtiyaçları karsiliycam
Rrraaaiiinnn RumeysaGuzel sizi anlayabiliyorum bende bir çok şey satmaya calisiyorum masraf ihtyac bitmiyor sağlıklı olsunlar herşey alinir hayirkisi ile 🙏🙈😁😇