pnar92- bende çok tedirgindim 10 gün önce başladım evham yapmaya herkes ateşi çıkar ağlar durmaz huzursuz olur vs vs dediği içindi hep. Asiyi oldu kolundankinden pek ağlamadı ayaklarındakilerde 2 dk ağladı en fazla sustu sonra ben bir başladım ateş ölçmeye her saat gece de nöbet tuttum çıkcak mi diye sonuç hiç bisey olmadı hergün kü gibi uyudu uyandı ağlamadı huzursuzluk yapmadi ateş de çıkmadı ilaç ta vermedim. Için rahat olsun bisey olmaz inşallah içini ferah tut evham yapma herkese bakma ben çok telaş yaptım sen yapma