Gnlakyz08 Bebeğim 7 günlük sütüm yavaş yavaş artmaya yeni başlıyor bebeğim doymuyor doktorum bir mama verdi ama bebeğim hiç kilo almadı biraz da erken doğduk bizim mamamız evolvia. Siz hangi manayı önerirsiniz bebeğim biraz kilo alsın istiyorum
Minikprenseselo Gnlakyz08 bebelac gold kullandm anne sutu ve mamaylaa brlkte 1 ayda 1 kilo almsti canm ilk ay
Ayscllb Aptamil ve similac bazı bebeklerde gaz yapıyor , dikkat edin derim , biz de gaz yaptı . Holle organik kullanıyorum çok memnunum, gaz yapmayan bir mama .
Annemmm Gnlakyz08 keçi sütlü alın. Ya Baby goat, ya da golden goat. Ben golden goat kullanıyorum. Sütüme ek olarak. Gaz da çok yapmıyor.
Gnlakyz08 Melikederinakinnn 2 saate bir sağıyorum göğüs ucum olmadığı için göğsümde en fazla 5 dk duruyor sinirleniyor ememeyince
YasemiNYagmur1 Gnlakyz08 SMA kullanıyoruz doğduğundan beri ne gaz yaptı ne de başka bi sıkıntı yaşadık bi kere değiştirip aptamil verdim kabız yaptı ve yemyeşildi kakası SMA ya tekrar döndüm herşey normale döndü
Melikederinakinnn Gnlakyz08 csnm silikon meme ucu var aventin onla emzirmeyk deneyebilirsin emin ol emzirmek dunyann en guzek duygusu alisacaktir bebisinde
EsraKerimm Gnlakyz08 en oahalı en iyi marka evolvia istersen golden golt dene ama ben paramiliter kullanıyorum hala benim oğlum 22 aylık zerre kilo almadı o kadar zayıf ki bide iştahsız zaten