Smg korkutmak gibi olmasın en başta geçmiş olsun inşallah kolay geçer kestirmesi benim kuzenimin oğlu doğduğunda dil bağı vardı emmedi mama verdiler sonra dil bağını kestirmeye kalktılar acayip ağladı çocuk uyuşturmadılar sanırım :( ama şuan 4 yaşında tekrarlamış yeniden götürüyorlar hastaneye konuşamıyor. İnşallah hemencik iyileşir minik 🙏