Hacerr Kızım 2 aylık emerken kafasından terliyor vücudunda da soğuk soğuk terliyor bacakları ısınmıyor Internettr baktığında kalp yetmezliği başlığı açıldı boyle bırsey yasayan var mı
Defneninannesi Hacerr internet bilgi çöplüğü 🗑 Düzenli D vitamini kullanın o da ter yaparmış. Ama çok şüpheniz var ise doktora gidin. Brn ilk zamanlar o kadar çok gittim ki doktora. En sonunda sen bu ara çok geldin dedi :)
Hacerr Defneninannesi ya inşallah öyledir su an uyuyamıyorum AC mu tok mu kullanıyorsunuz acaba sağlık ocağının verdiğini
Sedefbxl Benım kızım oyleydı emzık emerken benı emerken terlerdı 2.5 yasında hala terlıyor emzık ve benı emmıyor oglum ıkı aylık oda aynı terlıyor belcıkadayım burdakı doktorlara goturdum emeeken efor sarfedıyolar gayet normal terlemekeeı dedı