Elifazram Merhaba arkadaşlar bebeğimi sezeryan ile dünyaya getirdim 20.gunden itibaren ara ara bir korse kullandım ama memnun kalmadım.onerebileceginiz toparlayici korse ve sütyen varmı?
glam Elifazram evet kullandım ama düzenli değil, yine de memnun kaldım. Onu kullanıp memnun kalmayanı hiç duymadım