Ecrinada Kızlar ilk aptamil aldım bebeğim 42 günlük çok gaz yaptı sonra bebelac gold onu da sevmiyor sanırım doktorum sma yada humana dene dedi hangısı iyi sizce gaz yapmayan kg aldıran
edsn1 Ecrinada sakın SMA almayın ben de özellikle sorup doktora aldım önerisiyle ama inanılmaz kabızlık,gaz yapıyor hiç sıkıntı yaşamayan çocuğum sabahlara kadar uyuyamaz,ağlar oldu hero baby de iyi bir mama değil
Nur-akay Ecrinada biz evolvia ile başladık sonra bulamamaya başlayınca similac kullanmaya başladık çok sevdi bizde gaz yapmadı ama her bebekte farklı deneye deneye bulacaksın bizde gaz yapmayan sende yapabilir küçük boyundan alıp dene bence 😊
Cagla67 Sma kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum bebekten bebeğe değişir tabiki bizede aptamil kabız ve gaz yapmıştı
Ayscllb Holle organik , kesinlikle gaz yapmıyor , bebeğim 6 aylık ve 2 . Aydan itibaren kullanıyorum . Aptamil ve similac denedik fakat ilk hafta bıraktık çünkü gaz yaptı .