Oğlum 7 aylık bu zamana kadar 5 defa kanında enfeksiyon çıktığı için tedavi gördü, doktorumuz endokrinoloji ve immünoloji branşına yönlendirdi ilk önce endokrinoloji uzmanına gittik ( insülin değeri de yüksek çıkmıştı) tekrar edilen tahlillerde diyabet riskinin olmadığını söyledi, onu eklemiş olduk çok şükür. İkinci olarak immünoloji uzmanına gittik ultrason istedi dalağı şiş duruyor dedi, genetik bölümünde kan vermemizi istedi verdikten sonra üniversite hastanesinde hematoloji uzmanına gönderdi orada da tahlil verdik kemik iliği dokusuyla alakalı dediler tahliller Ankara’ya gidiyormuş. Etrafında böyle bi durum başına gelen duyan veya doktor olan arkadaşlar varsa lütfen söylermisiniz ne olabilir, nasıl bir hastalık çıkıyor