Merhaba arkadaşlar, bebegim 48 günlük, fakat hicbir sekilde göz teması kuramiyorum, kucaktayken etrafı inceledigini düşünüyorum, bazen sabit noktaya takilip kaliyor, ama asla gozlerime bakmıyor, netten baktigimda goz temasi kurup gulumsemesi lazım diye okudum tedirgin oldum, ne zaman goz kontagi kurup gulmeye başlıyorlar acaba?