Merhaba arkadaşlar. Oğlum iki aylık doğduğundan beri ara ara burun tıkanıklıkları oldu. Şimdi iyice artınca eşimden şırınga istedim serum fizyolojik çekip temizlemek için. Oğlumun burun içindeki kanatlar doğduğundan beri böyle. Bu normal mi sizinkiler de böyle mi? O nefes alamadıkça ben de alamıyorum çok üzülüyorum. Sadece tıkanıklık olsa açılınca rahatlardı. Doktor bir Şey demedi ben de sormadım normal olduğunu düşündüm hep ama şimdi böyle olunca merak ettim acaba bu yüzden mi nefes alamıyor yavrum 