yazelmila gece uykusu varsa eğer gündüzleri bebeklerin çoğu uyumuyor, bizde 2 ay 20 günlüğüz bebeğim ilk günden beri gündüz uyumuyor, ilk zamanlar küçük diye zorluyordum ama şimdi etrafı keşfedip, oyalanabildiği için zorlamıyorum, 2 saatte bir bakıyorum uykusu var gibiyse uyutmayı deniyorum, yoksa zorlamıyorum. O 2 saatte de oynatıyorum onu sürekli oyun halısında bayağı oyalanıyoruz, mızmızlanınca gezdiriyorum evde biraz, emziriyorum, oda bu düzene alışmaya başladı.