Gamzeburkan Aysenur2705 valla canım her bebeğe yapmıyor sanırım ama benim kızım tam bir hafta huysuzlandı 1. Ve 2. Ay aşılarını çok kolay atlatmıştık 4 ay bizi çok zorladı
Betult Gamzeburkan bizde iki gün önce 4. Ay aşılarını vurdurduk. Normalde çok düzenli uykusu var ama.bugun ve geceleri inanılmaz zorluyor yatağına koyduğum gibi uyanıyor. Aşıdan olabilir mi yoksa atak midir
Gamzeburkan Aysenur2705 geçmiş olsun biraz sabretmek lazım ne yaptıysak ağladı bir hafta o yüzden ilgilenmeye çalışın calpol verdim ben en azından ağrısını azaltır diye
Gamzeburkan DuyguDamla tabi uykuyuda etkiliyor geceleri mesela ağlayarak uyandı zor sakinleştirdik ama 1 hafta sonra normale döndük
DuyguDamla Gamzeburkan biz daha iki aylığız ama şimdiden 4. Ayı düşünüyorum okadar çok korkutuyorlarki en zoru 4. Ay atağı uzun süren ay diye napıcaz bilmem
Gamzeburkan Betult ben aşıdandır diye düşünüyorum uykusunda falanda ağlıyordu benim kızım bide atak olayına pek inanmıyorum desem çünkü biz hiç yaşamadık.
Freud Betult sadece kaka için hastaneye gitmeyi düşünüyorsanız, inanın hiç gerek yok. Bana normal geldi. (post silindi galiba buraya yazayım 😀)
Gamzeburkan DuyguDamla canım biz aşı harici sorun yaşamadık atak falan yaşamadık şuan çok şükür. Sadece 4 aya girdik gireli biraz daha ilgi istiyor devamlı kucakta gezmek falan istiyor maalesef
Betult Freud yaaa çok teşekkür ederim resimli olduğu için sanırım. Keyfi yerinde sıkıntısı yok bekliyim bari 😁