Nisycl Merhabalar yenidoğanlar için hangi d vitamini kullanıyorsunuz acaba sağlık ocaginin verdiği d vitamini mi
Aslmra80 Nisycl bana sağlık ocağı verdi bende kızımın doktoruna gösterdim onayladı öyle kullanmaya başladım
Melminnn Bende günde 4 damla pedia d kullanıyorum. Öncesinde devit3 kullanırken bebeğim çok huysuzlanıyordu