Fuliaa90 Sezeryan doğum yapalı 10 gun oldu .suan sal ıle gobegımı sardım ama onerebılcegınız korse var mı? Ve korse takmaya nezaman başladınız?
Ssultannn Fuliaa90 bende iki gün sonra tülbentle sarmıştım bir hafta sonrada korse tayt kullandım ara arada külot korselerden
Nehirbadeninannesi Fuliaa90 benim doktorum 15 gun sonra korse takabilirsin demisti 25 gunluk olduk henuz takmaya cesaret edemedim annemin bel ameliyatinda kullandigi korseyi takicam ama ne zaman takarim bilemiyorum 🤷
senemzglc Sezaryen doğumdan 5 gün sonra doktorumun tavsiyesiyle Owli marka korse kullandım gayet memnun kaldım. Belime de çok desteği oldu.
Nehirbadeninannesi Fuliaa90 aynen canim bende takmayi dusunuyorum ama dun sanki biraz agri gibi birsey vardi cesaret edemedim oyuzden hala