Ayparemmmm Kızlar kızım 4 aylık 8buçuk kilo doktorlar normal olduğunu büyüdükçe zayıflar dedi çokmu sizce ya benim gibi bebiş kilolu olan anneler varmı kaç aylık kaç kilo 😘😘😘😘
Asice Ayparemmmm Benim oğlum da 3 aylık kilosu 8 di 4 ay olmadık daha ama bize doktorumuz anne sütüyle normal diyor Anne sütüyle mi besleniyor
Gamzeburkan Ayparemmmm benim kızımda 4 aylık 6500 kilo doktorunuz normal demiş zaten sağlıkla büyüsün ☺️
Gamzeburkan Damla1papatya bide sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde sorun görmüyorlar kaç kilo olsada. 4. Ayda doğum kilosunun tam iki katına ulaşmış olması gerekiyormuş sanırım