Rrraaaiiinnn Sibel53 merhaba izmir deyim ben dusunurseniz bi urun kargoyu bi site üzerinden düşünüyorum uygun olması açısından aliciya
Rrraaaiiinnn Aydan65 merhaba bi site üzerinden alırsanız kargosu 6 tl site ismi vermek yasak diye yazamıyorum özelden size ismininyazayim
Rrraaaiiinnn Yurutec bende , cocuk halisi bende , Bubchen baby bad sensitive düş köpüğü bende daha neler neler 🙈😇😁