Benim paşa 4 aylıktan itibaren uyku düzensizliği geceleri her saat başı belkide 20 dk da bir sürekli uyumasıydı ve benim en büyük kabuslarımdan bir tanesi idi o kadar yorgun,uykusuz,halsizlik oldu ki herşeyim alt üst olmuş diyebilirim ama uyku eğitimini aldıktan sonra o kadar çok rahatladım ki sanki bir kere daha dünyaya gelmiş gibiydim öğrendiğim tüm bilgileri annelerimize bilgilendirmwk istiyorum uykusuz bir bebeğiniz varsa uyku ile tüm sorunlarınızı cevaplamak isterim 🥰